Wednesday, August 24, 2011

Photobook - Persandingan Shareena & Nazmi

Item : PhotoWrap HardCover Book
Saiz : Large Potrait  (12 x 15)
Price: RM 390  
(Not include the Photoshoot session)
Page : 40 Pages
Concepts : Majlis Persandingan

Alhamdulillah...
Terima kasih kepada Puan Shareena dan En. Nazmi kerana sudi menggunakan perkhidmatan Khai Mohd Photography dalam menjayakan Majlis Persandingan di Dewan Komuniti Tun Razak Cheras pada 23 Julai yang lalu.Terima kasih kerana percaya akan perkhidmatan kami kerana walaupun hanya deal melalui email dan telefon, tetapi komitmen yang diberikan oleh kedua-dua pihak sangat memberangsangkan..

Tepat jam 11 pagi, team KHAI MOHD PHOTOGRAPHY tiba di Dewan tersebut sehingga photoshoot berakhir di Tasik Permaisuri utk "Outdoor Photoshoot Session". Bukan itu sahaja, Puan Shareena dan En Nazmi juga memberi kepercayaan kepada kami utk menyiapkan photobook, sticky album dan juga photo frame yang bersaiz besar. Pendek kata cukup lengkap pakej yang diambil oleh Pihak pengantin. Harap Puan Shareena dan En. Nazmi berpuas hati dengan hasil kreativiti kami. Alhamdulillah...photobook dan item2 lain telah pun selamat sampai ke tangan pihak tuannya tengahari tadi (24/08/2011)

p/s: Pihak kami tak sempat nak snap2 semu items yang diberi kepada Pihak pengantin akibat kesuntukan masa utk mengejar pos laju supaya items dapat diterima sebelum raya...harap gambar2 dibawah dapat menjadi bukti akan komitmen yang diberi oleh kedua2 pihak..



Our team!!!


Ader style lah!!!


Semua kena sporting!!!







For more info & booking, please contact :


0 comments:

Post a Comment