Friday, August 20, 2010

PROMOSI RAYA!!!! Konsep Photobook

Cover Page


Ingin menjadi model hadapan majalah? Berhajat untuk menyimpan potrait wajah anda? Mahukan sebuah majalah itu hanya dipenuhi gambar anda? Photobook adalah pilihan yang terbaik dan tepat.

Gift of Love


Tidak kira dalam apa-apa jua hari yang istimewa samada Valentine's Day atau Birthday, anda boleh ekspresikan kasih sayang anda melalui photobook  yang mana boleh abadikan kenangan bersama si dia, samada untuk dijadikan hadiah atau memori romantik.


Just Married


Dengan "match-making" gambar-gambar kahwin anda, beserta dengan pemandangan yang indah serta perasaan yang teruja kemudian kompilasikan ia dan kami akan realisasikan saat-saat indah anda dalam photobook dengan harga yang jauh ekonomi berbanding siri-siri album yang terdapat di pasaran.
My Baby’s Diary



Ini adalah diari perjalanan saya~ Setiap pembesaran saya bermula dari mula-mula dilahirkan, meniarap, merangkak, berjalan, berlari pasti akan sentiasa diingati oleh ibu bapa sayaserta diri saya sendiri.
Terima kasih ibu!!!! Saya sayang ibu!!! 


Wedding Anniversary 



Ulangtahun perkahwinan juga pasti menjadi satu   saat-saat yang diingati oleh pasangan yang telah lama berkahwin. Pada hari yang bersejarah ini, pastikan pasangan anda berasa begitu dihargai dan sentiasa dihati walaupun masa-masa tersebut telah berlalu.



Birthday Present



Kekasih, kawan-kawan, ibu-bapa, kanak-kanak!!! Semuanya pasti akan menyambut hari lahir dengan cara masing-masing, Tak tahu nak bagi hadiah apa????Cuba berikan kelainan kepada mereka. Photobook pasti akan membuatkan pemberian anda begitu dihargai!!!


Travelling


Wowwww!!! Saya ingin percutian saya nampak hidup! Untuk merekod segala kenangan manis, segala  apa yang saya dengar dan segala perasaan saya dalam diari, pasti ia membuatkan keluarga serta teman-teman anda turut merasai pengembaraan atau percutian anda itu! Photobook, memang pilihan anda.



Star Pet



Siapa kata haiwan peliharaan anda tidak boleh diabadikan dalam album? Kini, haiwan peliharaan anda juga boleh jadi "famous" seperti celebriti dalam majalah juga!!! Weeee..



PROMOSI RAYA!!!!!

Setiap tempahan yang beserta deposit separuh daripada harga asal akan dapat percuma sekeping gambar bersaiz 8R + Free postage. Tarikh tutup pembayaran deposit untuk menikmati promosi ini ialah pada 5 September 2010.


Sila hubungi untuk tempahan di talian O12-7507659.

Sebarang pertanyaan boleh email kepada khairuddin15350@yahoo.com


Pembayaran boleh dilakukan melalui MAYBANK (151306007465) - Khairuddin B. Muhammad



0 comments:

Post a Comment